•*.I♥U نباشی دیوونه می شم ....•*.I♥U

(¯`¤._ عاشقانه های مریم _.¤´¯)

•*.I♥U نباشی دیوونه می شم ....•*.I♥U

(¯`¤._ عاشقانه های مریم _.¤´¯)

تو نیستی که ببینی...

تو نیستی که ببینی 

 چگونه از دیوار
 جواب می شنوم
تو نیستی که ببینی  

 

 

 چگونه دور از تو...
به روی هرچه دیر خانه ست
غبار سربی اندوه بال گسترده است
 تو نیستی که ببینی
  

 

********   

 دل رمیده من ...
بجز تو یاد همه چیز را رها کرده است
غروب های غریب
 در این رواق نیاز
پرنده ساکت و غمگین
ستاره بیمار است
دو چشم خسته من...  

 در این امید عبث
دو شمع سوخته جان همیشه بیدار است
تو نیستی که ببینی.
  

 


تو ...

 

 

تو..............تو

صدای پایت...

تو صدای پایت را

به یاد نمی آوری

چون همیشه همراهت است 

 

 

ولی من آن را به خاطر دارم

چون تو همراه من نیستی

و صدای پایت بر دلم  

نشسته است 

  

بهار خودم...

در غربت مزار خودم گریه ام گرفت

 

از زخم ریشه دار خودم گریه ام گرفت

 

وقتی که پرده پرده دلم را نواختم

 

از ناله ی سه تار خودم گریه ام گرفت 

 

 

پاییز می وزد و تو لبخند می زنی

 

 

اما من از بهار خودم گریه ام گرفت

 

 

یک تکه آفتاب برایم بیاورید!

از آسمان تار خودم گریه ام گرفت.